نیوز سیتی!
28 اسفند 1401 - 22:41

شرایط مناسب برای حضور مسافران نوروزی در شهرستان گناوه فراهم است

گناوه- فرماندار گناوه گفت: تمهیدات لازم برای تعطیلات نوروز و پذیرایی از مهمانان و مسافران در شهرستان گناوه اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری عصر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با تاکید بر آمادگی همه کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهرستان برای تعطیلات پیش رو اظهار داشت: کمیته‌های خدمات سفر نوروزی شهرستان گناوه تشکیل و مسئولان آنها مشخص شده که همه مسئولان این کمیته‌ها باید زیرمجموعه‌های خود را فعال و از توانایی‌های دستگاه‌های مختلف زیرمجموعه استفاده کنند.

فرماندار گناوه افزود: مسئولان کمیته‌ها باید با زیرمجموعه‌ها نشست‌های منظم برگزار و گزارش‌های این نشست‌ها را به اطلاع فرماندار برسانند.

وی گفت: تمهیدات لازم برای تعطیلات نوروز و پذیرایی از مهمانان و مسافران در شهرستان گناوه اندیشیده شده است و همه مسئولان ادارات و دستگاه‌ها و مسئولان کمیته‌های خدمات سفر باید کمک کنند تا نوروز امسال نیز بتوانیم خدمات شایسته ای به هموطنان ارائه کنیم.

وی گفت: نظارت بر مواد غذایی توسط بهداشت و سلامت با جدیت انجام شود تا مشکلی در این زمینه نداشته باشیم و ساحل باید ساماندهی شود و اداره ورزش و جوانان با هماهنگی با سپاه برنامه‌های فرهنگی مناسب تدارک ببیند و مدیریت کند.

ضرورت حفظ حرمت ماه رمضان

صفری گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروزی بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی دستگاه‌های مرتبط نظارت بر بازار داشته باشند و با همکاری و تعامل و فرهنگ سازی در حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تلاش شود.

شرایط مناسب برای حضور مسافران نوروزی در شهرستان گناوه فراهم است

فرماندار گناوه گفت: حضور مسئولان ادارات و کمیته‌های ستاد خدمات سفر در ایام تعطیلات نوروز در شهرستان مهم و ضروری است و باید در شهرستان حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: نظارت بر بازار، کیفیت نان، تأمین مواد غذایی ضروری مردم، آب، برق، نظافت شهر مهم است و باید در دستور کار مسئولان دستگاه‌های مرتبط در ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان قرار گیرد

فرماندار گناوه یادآور شد: برنامه‌ریزی برای آب‌رسانی به مسافران و گردشگران در خیابان ساحلی انجام شده است.

وی با اشاره به احتمال بارندگی در ایام تعطیلات نوروز گفت: تمهیدات و پیش بینی‌های لازم توسط ادارات و دستگاه‌ها مختلف در مواقع بحران و بارندگی انجام شود و نیروهای امدادگر و خدمات رسان آماده باشند.

وی بیان کرد: سالن‌ها و فضاهای بزرگ سرپوشیده برای اسکان اضطراری در زمان بحرانی و بارندگی‌های احتمالی پیش‌بینی شده است.

وی گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان عملکرد سالانه ادارات و دستگاه‌های تحت نظر خود را برای مردم اطلاع‌رسانی کنند.

شرایط مناسب برای حضور مسافران نوروزی در شهرستان گناوه فراهم است

عملکردها اطلاع رسانی شود

وی با تقدیر از تلاش‌ها زحمات مسئولان و کارکنان ادارات شهرستان گناوه در سال ۱۴۰۱ افزود: باید از تجربیات گذشته به نحو شایسته برای سال پیش رو به ویژه در خدمت رسانی به مسافران و گردشگران استفاده کنیم.

فرماندار گناوه با بیان اینکه خدمت رسانی بی منت به مردم تکلیف و وظیفه مسئولان است بیان کرد: مردم اصل و اساس نظام اسلامی هستند و این نظام بر پایه مردم سالاری دینی بنا نهاده شده است و در خدمت رسانی به اقشار مردم هر چه در توان داریم باید به کار گیریم و تلاش کنیم.

وی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در شهرستان گناوه از توان بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و رشد و توسعه شهرستان بهره برده شد.

فرماندار گناوه افزود: آغاز عملیات اجرایی کارخانه فولاد، رونق دوباره شهرک صنعتی با فعال کردن چندین پروژه، پروژه‌های آبزی پروری و شیلات و کشاورزی، آسفالت روستاها، ورزشی، بهداشت و سلامت، کارهای فرهنگی، جاده‌های مواصلاتی، برق رسانی، آغاز طرح توسعه بندر گناوه، فاضلاب، احداث آتش نشانی، چندین پروژه راکد که بار دیگر فعال شدند از جمله کارهای خوبی که در سطح شهرستان انجام شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1101018

مهمترین اخبار ایران و جهان: