نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 17:29

افزایش امکانات و تجهیزات بیمارستان لازمه تداوم خدمات رسانی است

تالش- سرپرست فرمانداری تالش با تاکید بر لزوم ارتقای امکانات و زیرساخت های بهداشت و درمان در این شهرستان گفت: افزایش امکانات و تجهیزات بیمارستان لازمه تداوم خدمات رسانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز مرجانی امروز شنبه در بازدید از بیمارستان شهید نورانی تالش، اظهار کرد: بیمارستان شهید نورانی در ارائه خدمات درمانی در غرب گیلان پیشتاز است.

وی با اشاره به کسب عنوان درجه یک اعتباربخشی ملی بیمارستان‌ها توسط بیمارستان شهید نورانی این موفقیت را دستاورد بسیار مهمی برای توسعه خدمات درمانی برشمرد و افزود: این موفقیت ارزشمند با تلاش و همراهی شبانه روزی پرسنل خدوم بیمارستان به دست آمده است و این مسیر پرشتاب باید ادامه داشته باشد

سرپرست فرمانداری تالش به برخی از مشکلات و چالش‌های حوزه درمان این شهرستان اشاره و اضافه کرد: رفع کاستی‌ها و چالش‌های بهداشت و درمان در تالش نیازمند نگاه ویژه علوم پزشکی گیلان است.

مرجانی با تاکید بر لزوم ارتقای امکانات و زیرساخت‌های بهداشت و درمان در تالش بیان کرد: افزایش امکانات و تجهیزات بیمارستان لازمه تداوم خدمت رسانی است، که انتظار می‌رود با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی گیلان شاهد افزایش امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی در این مجموعه درمانی باشیم.

وی با ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در بیمارستان بر ارائه خدمات مطلوب‌تر به مراجعین و تکریم ارباب رجوع، افزود: تمام تلاشمان را در راستای حل مشکلات درمانی شهرستان تالش انجام می‌دهیم.

مشکل رمپ ورودی بیمارستان حل می‌شود

«سعید رستمی» مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش هم در این بازدید، اظهار کرد: مقدمات واگذاری داروخانه بیمارستان به بخش خصوصی انجام شده است تا دسترسی بیماران به همه داروهای موردنیاز فراهم شود.

وی با اشاره به مشکل رمپ ورودی بیمارستان تالش، افزود: با مساعدت سرپرست فرمانداری مشکل رمپ ورودی درب بیمارستان رفع شد و به زودی به طور کامل این مشکل برطرف خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1427318

مهمترین اخبار ایران و جهان: