نیوز سیتی!
04 فروردین 1402 - 14:49

بازدید ۲۵ هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی از سرپل ذهاب

کرمانشاه- فرماندار سرپل ذهاب از بازدید ۲۵ هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی از این شهرستان در سه روز اول ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سرپل ذهاب با توجه به نوع آب و هوای آن برای این ایام از سال دارای آب و هوای بسیار مطبوعی است و مسافرین بسیاری این شهرستان مرزی را برای سفر نوروزی خود انتخاب می‌کنند.

وی افزود: این شهرستان همچنین دارای مناطق زیبا و طبیعتی بکر و دیدنی است و با توجه به قدمت تاریخی آن از آثار باستانی و تاریخی کم نظیری نیز برخوردار است.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: وجود بارگاه مقدس حضرت احمد ابن اسحاق (ره) و یادمان‌های شهدا در سرپل ذهاب از دیگر دلایل سفر هم وطنان عزیز به این شهر مرزی است.

بابلی بیان کرد: در سه روز اول ایام تعطیلات نوروزی بیش از ۲۵ هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی از مناطق مختلف این شهرستان بازدید کرده‌اند که بیشترین بازدید مربوط به پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و فضاهای سبز شهرستان بوده است.

وی ادامه داد: سرپل‌ذهاب دارای مردمانی خونگرم و مهمان نواز است و از همه مردم ایران اسلامی دعوت می‌کنیم در این ایام سرپل‌ذهاب را در برنامه سفرهای نوروزی خود قرار دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1107845

مهمترین اخبار ایران و جهان: