نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 13:15

عملکرد بانک‌های البرز درارائه تسهیلات مسکن و فرزندآوری رصد می‌شود

کرج- استاندار البرز گفت: عملکرد بانک‌های استان در ارائه تسهیلات ازدواج، مسکن و فرزندآوری جوانان رصد و ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی ظهر پنجشنبه در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان باید طرح و بسته تشویقی برای ازدواج و فرزندآوری جوانان، ارائه دهند، افزود: باید در استان یک طرح خلاقانه برای این امر داشته باشیم تا به واقع حمایت خود را از جوانان اعلام کنیم.

وی ادامه داد: ادارات کل بانوان و خانواده استانداری، ورزش و جوانان و مشاوران جوان استاندار نیز باید طرح‌های خود را در جهت حمایت از جوانان ارائه دهند تا با تجمیع نظرات و خرد جمعی به تصمیم نهایی و عملیاتی برسیم.

عبداللهی گفت: کارگروه تخصصی متشکل از مسئولان مربوطه در استان، عملکرد بانک‌های استان در خصوص مسکن، ازدواج و فرزندآوری جوانان را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد و گزارش جامعی ارائه شود.

وی افزود: برنامه ریزی برای ازدواج آسان جوانان یک دغدغه مهم برای ما محسوب می‌شود و باید متولیان امر و خیرین نسبت به اطلاع رسانی از بسته تشویقی و حمایتی اقدام کنند.

استاندار البرز گفت: تسهیلات ویژه ای برای مسکن، ازدواج و فرزندآوری مصوب شده ولی غالب مردم از آن بی اطلاع هستند از این رو باید آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در این خصوص صورت گیرد.

وی افزود: در مقطعی، شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر اثر بالایی در اذهان عمومی گذاشت و اکنون با توجه به اقتضائات و به صدا درآمدن زنگ‌های خطر در جوانی جمعیت باید شعار مناسبی جایگزین شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1171789

مهمترین اخبار ایران و جهان: