نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 10:43

معارفه شهردار ساری/ وارد آمدن هزار میلیارد تومان خسارت در پی بهره‌برداری نشدن زباله‌سوز ساری

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افتتاح نیروگاه زباله‌سوز ساری مطالبه جدی مردم مرکز استان از دولت سیزدهم است، گفت: بر اساس آمار در یک دهه اخیر بیش از هزار میلیارد تومان خسارت بابت عدم بهره‌برداری از این پروژه و حمل و انتقال زباله به دوردست به مردم ساری خسارت وارد شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، منصورعلی زارعی، صبح امروز در جلسه معارفه شهردار ساری که در تالار جلسات شورای اسلامی شهر ساری برگزار شد، اظهار کرد: بدون مشارکت مردم هیچ امری محقق نخواهد شد و تمام برنامه‌ریزی‌ها و خدمات باید در راستای جلب حداکثری رضایت عمومی و شهروندان ساروی باشد.

وی  با اشاره به وفاق میان اعضای شورای اسلامی شهر ساری برای انتخاب شهردار، تاکید کرد: وجود اختلاف نظر در کار شورایی امری اجتناب‌ناپذیر است اما اگر حاشیه بر متن غالب شود خدمت به مردم مغفول خواهد ماند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از استفاده نکردن از ظرفیت وکلای مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: به صراحت می‌گویم از ما نمایندگان کار کشیده نمی‌شود و معتقدم اگر مطالبه‌گری از نماینده مجلس بیشتر شود اتفاقات به مراتب بهتری رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه افتتاح نیروگاه زباله‌سوز ساری مطالبه جدی مردم مرکز استان از دولت سیزدهم است، تصریح کرد: بر اساس آمار در یک دهه اخیر بیش از هزار میلیارد تومان خسارت بابت عدم بهره‌برداری از این پروژه و حمل و انتقال زباله به دوردست به مردم ساری خسارت وارد شده است.

زارعی ادامه داد: مرکز پژوهش‌های شورا و شهرداری باید به صورت جدی فعال شده و خروجی آن هم باید پیش‌بینی ده‌ها و صدها طرح بزرگ و کوچک کارشناسی با چشم‌اندازه‌های کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در پایان از علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران که در مراسم حاضر بود خواست جلساتی را به صورت منظم و مداوم و هر ۱۵ روز یکبار با محوریت رسیدگی به پروژه‌های شهری ساری برگزار کند تا در افتتاح آن‌ها تسریع صورت بگیرد.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1171589

مهمترین اخبار ایران و جهان: