نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 17:03

آغاز دومین رویداد بین المللی «ماه امت» از سه شنبه در مشهد مقدس

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: دومین رویداد بین المللی ماه امت با حضور چندین کشور دیگر از سه شنبه در مشهد آغاز خواهد شد. 

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین باغگلی اظهار کرد: رویداد بین المللی «ماه امت» از ۲۹ فروردین ماه لغایت ۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰ لغایت ۲۳ در شهرک شهید باهنر برگزار می‌شود و با توجه به محدودیت مکان، علاقمندان به حضور در این رویداد می‌توانند عدد ۲ را به سرشماره ۱۰۰۰۱۰۸ ارسال کنند.

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد افزود: نخستین رویداد فرهنگی بین المللی «ماه امت» سال گذشته با حضور جمعی از هنرمندان کشورهای اسلامی در محله «گلشهر» مشهد برگزار شد و با توجه به استقبال قابل توجهی که از این رویداد به عمل آمد، این رویداد در ماه رمضان امسال و البته در شهرک شهید باهنر مشهد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد: در دومین رویداد ماه امت هنرمندانی از ۵ کشور جهان اسلام و در کنار هنرمندانی از ایران، به اجرای برنامه خواهند پرداخت و همزمان با این برنامه، نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای اقوام نیز در کنار این رویداد، برگزار می‌شود.

باغگلی تصریح کرد: مشهد به الگوهای تفریحی متناسب با خودش نیاز دارد؛ جشنواره ماه امت، فرصتی است تا در الگوی مراسم و تفریح، ویژگی‌های متمایز مشهد لحاظ شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1158001

مهمترین اخبار ایران و جهان: