نیوز سیتی!
06 فروردین 1402 - 13:51

بهره مندی ۵۰۰۰ کودک از ۷ کمپ نوروزی گلستان

گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از بهره‌مندی پنج هزار کودک مسافر و گردشگر نوروزی از خفت فضای دوستدار کودک در ایستگاه ها و مراکز نوروزی این جمعیت در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح خدمات بشردوستانه جوانان به مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند آغاز شده که با ایجاد محیط بشردوستانه برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها به ارائه خدمات می‌پردازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان افزود: یکی از این طرح‌های بشردوستانه، فضای دوستدار کودک است که در هفت پست ثابت استان دایر و کودکان با مراجعه به این مکان‌ها با نقاشی و بازی دقایقی را در فضایی دوست داشتنی در کنار جوانان هلال احمر تجربه می‌کنند.

وی گفت: با گذشت ۱۰ روز از طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی که با استقبال خوب کودکان از فضاهای دوستدار کودک مواجه شده است.

غریب آبادی ادامه داد: هدف از برپایی فضای دوستدار کودک در ایام نوروز کمک به خانواده‌ها و مسافران از طریق ایجاد فضایی امن و شاد برای کودکانشان بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: تا پایان روز پنجم فروردین پنج هزار و ۷۲ نفر از خدمات فضاهای دوستدار کودک بهره مند شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1110789

مهمترین اخبار ایران و جهان: