نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 15:39

۲۹ نفر در حوادث رانندگی خراسان رضوی مصدوم شدند

مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پنج حادثه تصادف و واژگونی خودرو به صورت جداگانه منجر به مصدومیت ۲۹ نفر در سطح خراسان رضوی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علیشاهی اظهار کرد: پنج حادثه تصادف و واژگونی خودرو که به صورت جداگانه طی شبانه‌روز گذشته در خراسان رضوی رخ داد، منجر به مصدومیت ۲۹ نفر شد.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در حادثه نخست بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۴ در کیلومتر ۴۰ محور بردسکن- بجستان، ۱۰ نفر مصدوم شدند که ۶ نفر از مصدومان خردسال بوده و تمامی آنان به بیمارستان ولی عصر (عج) بردسکن انتقال یافتند.

وی ادامه داد: در حادثه دیگر که بر اثر تصادف ۲ خودرو در شهرستان خواف رخ داد، پنج نفر مصدوم و به بیمارستان ۲۲ بهمن این شهرستان منتقل شدند.

علیشاهی گفت: در ۲ حادثه دیگر که دیروز بر اثر تصادف خودرو در خیابان احمد آباد مشهد و میدان شهدا رخ داد، در مجموع ۹ نفر مجروح شدند که به بیمارستان‌های ولایت و شهید کامیاب منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: همچنین بر اثر واژگونی خودرو به دلیل لغزندگی آسفالت که بامداد امروز زیر پل میدان امام حسین (ع) مشهد رخ داد، پنج نفر مجروح و به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد این شهر منتقل شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1310989

مهمترین اخبار ایران و جهان: