نیوز سیتی!
30 دی 1402 - 18:49

۲ کانال تلویزیونی در اختیار داوطلبان البرز قرار می‌گیرد

رئیس ستاد انتخابات استان البرز از راه‌اندازی و امکان تبلیغ طرح برنامه‌های داوطلبان مجلس شورای اسلامی در موعد مقرر تبلیغات در حوزه‌های انتخابیه استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مرتضی ولی پوری، رئیس ستاد انتخابات استان البرز، شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ در حاشیه جلسه وبیناری ستاد انتخابات در وزارت کشور با اشاره به اینکه منویات مقام معظم رهبری در تحقق ۴ مولفه امنیت،سلامت، رقابت و مشارکت نصب العین در فرایندهای اجرایی انتخابات قرار دارد، بیان کرد: باتوجه به اهمیت رویداد مردمی انتخابات، کلیه مسئولان موظف هستند شرایط را جهت حضور حداکثری مردم فراهم کنند.   

وی با اشاره به راه اندازی کانال‌های تلویزیونی جهت طرح برنامه‌های داوطلبان مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: داوطلبان طبق برنامه زمان بندی می‌توانند در موعد قانونی تبلیغات، ضمن حضور در برنامه‌های پیش بینی شده به طرح برنامه‌های خود بپردازند.  

ولی پوری با اشاره به اجرای طرح امنیت انتخابات ادامه داد: به منظور افزایش امنیت در زمان انتخابات این مهم در اولویت نیروی انتظامی استان قرار گرفته است.  

رئیس ستاد انتخابات استان البرز تصریح کرد: انتخابات مربوط به یک حزب و گروه خاص نیست و متعلق به همه است و مجریان باید زمینه را برای حضور حداکثری فراهم کنند. 

گفتنی است که ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1643901

مهمترین اخبار ایران و جهان: