نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 12:31

رئیسی: ملت بزرگ ایران از موانع عبور نموده و دشمن را مأیوس کرده است

رئیس جمهور گفت: دشمن با جنگ نظامی، اقتصادی، رسانه‌ای و روانی و اخیراً هم جنگ ترکبیی به‌راه انداخت تا ملت ایران را متوقف کند اما ملت ما پیروز شد و دشمن را مأیوس کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز در مراسم بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی، طی سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ثمره‌ی مجاهدت مجاهدان، ایثار، شهادت شهیدان و مقاومت ملت بزرگ ایران است.

وی افزود: ملت بزرگ ایران با توکل به خداوند متعال، اعتماد به‌نفس، انسجام ملی و پیروی از رهنمودهای رهبری انقلاب اسلامی، انقلاب شکوهمند را 45 سال پرثمر، پربرکت، اثربخش و تحول‌آفرین تداوم داده است.

رئیس‌جمهور گفت: دشمنان انقلاب اسلامی مشکلات بسیاری را ایجاد کردند اما ملت بیدار، زمان‌شناس، با بصیرت و آگاه ایران توانست مشکلات را پشت سر بگذارد؛ ملت ما توطئه‌ها، فتنه‌ها، کودتا، تجزیه‌طلبی، جنگ تحمیلی، جریان منافقین، ترورها و ناامنی‌ها را شناخت و با مقاومت نقشه‌های دشمن را نقش برآب کردند.

رئیسی اظهار داشت: امروزه بعد از دوران تشکیل نظام اسلامی و تثبیت نظام، و هم‌چنین توسعه پیام انقلاب اسلامی و بیداری در منطقه، می‌بینیم که انقلاب به پیش می‌رود و مانعی را به رسمیت نمی‌شناسد. دشمن با جنگ نظامی، اقتصادی، رسانه‌ای و روانی و اخیراً هم جنگ ترکبیی به‌راه انداخت تا ملت ایران را متوقف کند اما ملت ما پیروز شد و دشمن را مأیوس کرد.

ادامه دارد...

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1667989

مهمترین اخبار ایران و جهان: