نیوز سیتی!
23 بهمن 1402 - 18:39

پایان چشم‌انتظاری مادر شهیدان جان‌نثار

مادر شهیدان والامقام علی‌اکبر و مجید جان‌نثار از آمل آسمانی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مادر شهیدان والامقام علی‌اکبر و مجید جان‌نثار از آمل آسمانی شد.

حاجیه خانم معصومه بختیاری مادر صبور شهیدان والامقام علی اکبر و مجید جان نثار پس از سال‌ها صبر و بردباری و در سن ۹۲ سالگی، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این مادر صبور عصر امروز ۲۳بهمن ماه در شهرستان آمل تشییع و در جوار فرزندان شهیدش در گلزار امامزاده ابراهیم به خاک سپرده شد.

شهید والامقام علی‌اکبرجان نثار متولد ۷ مرداد ماه ۱۳۳۸ و در ۲۸ بهمن سال ۱۳۶۴ در فاو بر اثر اصابت ترکش خمپاره دشمن شکم و صورت و دست و همچنین شهید والامقام مجید جان نثار متولد دوم آذر ۱۳۳۸ و در ۱۷مرداد ۱۳۶۰ در آمل به دست منافقین کور دل  به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران نیز طی پیامی در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام جان نثار را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است، درگذشت مرحومه حاجیه خانم « معصومه بختیاری» مادر صبور و فداکار شهیدان والامقام « علی اکبر و مجید جان نثار» موجب تاسف و تاثر شد.

آن بانوی مکرمه، سال‌های عمر با برکت خویش را در سایه‌سار قرآن کریم و حب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تربیت فرزندانی متعهد و صالح سپری کرد.
اینجانب مصیبت درگذشت مادر فداکار و مقاوم شهیدان والامقام «علی اکبر و مجید جان نثار » را به جامعه بزرگ ایثارگری به‌ویژه خانواده بزرگوارش تسلیت و تعزیت عرض نموده، از خداوند بزرگ برای آن فقیده سعیده رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا ( سلام الله علیها ) و فرزندان شهیدش مسئلت دارم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1669301

مهمترین اخبار ایران و جهان: