نیوز سیتی!
19 دی 1402 - 22:24

وظیفه دولت دلجویی از خانواده شهدا و رسیدگی به مجروحان تا بهبودی کامل است

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت: وظیفه دولت دلجویی از خانواده شهدا و عیادت و رسیدگی به وضعیت مجروحان تا بهبودی کامل است و سفر ما به نیت و احوالپرسی از مجروحان و دلجویی از خانواده شهدا و رسیدگی به وضع آن‌ها تا بهبود است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، انسیه خزعلی ظهر در سفر به کرمان و حضور در هنرستان دخترانه اندیشه نو کرمان، با معلمان و همکلاسی‌های شهدای حادثه تروریستی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار گفت: دشمن از حرکت در مسیر و زنده کردن نام شهید قاسم سلیمانی می‌ترسد و اجازه نمی‌دهد جهاد و تلاششان به ثمر برسد، اما خون شهدا، ادامه دهندگان راه شهدا را ترقیب خواهد کرد که با پایداری بیشتری بایستند.

معاون رئیس جمهور افزود: وظیفه دولت دلجویی از خانواده شهدا و عیادت و رسیدگی به وضعیت مجروحان تا بهبودی کامل است و سفر ما به نیت و احوالپرسی از مجروحان و دلجویی از خانواده شهدا و رسیدگی به وضع آن‌ها تا بهبود است.

خزعلی با اشاره به اینکه در این حادثه دردناک، خانواده‌های زیادی داغدار شدند، گفت: خانواده‌ها پای انقلاب و مقاومت هستند و مشابه آنچه در فلسطین می‌بینیم در ایران اسلامی نیز برای حفظ انقلاب و حفظ مقاومت و برای مقابله با استکبار ایستادند.

وی ادامه داد: باعث خوشحالی است که چنین سرمایه‌هایی داریم و تاسف می‌خوریم که این سرمایه‌ها را از ما گرفتند، باید حفاظت‌های بیشتری صورت گیرد که شاهد این اتفاقات نباشیم.

بنا به این گزارش، زهرا هوشمند پناه، فاطمه نظری و عارفه سلمانی‌پور هر سه دانش‌آموز هنرستان دخترانه اندیشه نو بودند که در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به شهادت رسیدند. 

پایان پیام/۸۰۰۱۷/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1632545

مهمترین اخبار ایران و جهان: