نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 10:12

برگزاری بیش از ۳۰ هزار برنامه در کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد تا ۱۴۰۳

دبیر کنگره شهدای ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۳۰ هزار کنگره برنامه در کنگره شهدای استان تا سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ نجاتی در نشست خبری تشریح و تبیین برنامه‌های کنگره شهدای ۱۴۰۳ گفت: ۳۰ هزار برنامه در قالب ۱۲۳ عنوان فعالیت در حوزه‌های مختلف برای برگزاری کنگره ۱۴۰۳ استان پیش‌بینی شده است.

دبیر کنگره ملی شهدای ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۱۳ اجلاسیه برای کنگره شهدای استان برنامه‌ریزی شده که ۸ مورد از این اجلاسیه‌ها در مرکز استان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ۶۰ درصد این ۳۰ هزار برنامه تا قبل از انتخابات سال جاری باید برگزار شود و ۶۰ درصد این برنامه‌ها هم تا زمان برگزاری کنگره عملیاتی شود.

وی بیان اینکه در مسیر برگزاری این کنگره ملی از حوزه سازندگی غافل نشدیم و جزء ملزومات است، گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان بسیج سازندگی پیشنهاد داده شده است که در حوزه‌های مختلف راه‌سازی،  تامین مسکن، تامین مخزن آب و سایر موارد برنامه‌ریزی شده است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه رسانه‌ها به آمارهای واقعی بپردازند، گفت: تعداد شهدای استان یک هزار و ۸۹۳ شهید است.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان از فردا وارد موضوع شهید و شهادت شوند و فضایی استان به سمت کنگره سوق داده شد چرا که مغز جمهوری اسلامی بحث ایثار اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و سایر حوزه‌ها است.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1229545

مهمترین اخبار ایران و جهان: