نیوز سیتی!
08 خرداد 1402 - 10:59

ضرورت تبیین اندیشه‌های تابناک حضرت امام راحل

ساری- معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به تدوین برنامه‌های فرهنگی برای گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، تبیین این اندیشه‌ها را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی صبح دوشنبه در جلسه ستاد استانی گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل با حضور دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی افزود: برگزاری مردمی آئین‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام در دستور کار است.

وی با اشاره به دلبستگی عمیق مردم مازندران به آرمان‌های ولایت و رهبری اظهار کرد: مردم مازندران در کانون پرمهر ولایت و رهبری برای پیگیری اهداف انقلاب نقش آفرینی می‌کنند.

سلگی با تجلیل از شخصیت برجسته امام روح الله که با ترویج اسلام سیاسی لرزه بر اندام مستکبران عالم انداخته است اظهار کرد: امروز به برکت اندیشه بنیانگذار فقید انقلاب هیمنه امپریالیسم جهانی در حوزه قدرت سخت درهم شکسته شد و در عرصه جنگ نرم نیز اسلام سیاسی با اراده و محکم برابر قدرت شیطانی غرب ایستاده است.

این مسئول تقدیم ۱۰ هزار و ۴۰۰ سرو قامت عرشی دفاع مقدس از سوی دیار علویان را نشانه اوج دلدادگی مردم این خطه به آرمان‌های امام راحل دانست وافزود: مردم مازندران پیشتاز ارزش‌های معنوی انقلاب هستند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به پیش بینی حضور ده‌ها هزارنفری مردم این استان در مرقد مطهر امام راحل در ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه جاری ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در پاسخ به شور و شعور وصف ناشدنی مردم ولایت مدار مازندران از برنامه سراسری اعزام کاروان‌های مردمی به مرقد مطهر امام امت حمایت کنند.

سلگی خاطر نشان کرد: اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی در شهرستان‌های مازندران با هماهنگی فرمانداران استان به مناسبت سالگرد ارتحال امام امت (ره) در دستور کار قرار دارد فرهنگ سازی برای پاسداشت اندیشه‌های تابناک امام راحل پایدار و دائمی است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران یادآور شد: با هماهنگی دهیاران برنامه‌های وسیعی همزمان با سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی در روستاهای این استان اجرا خواهد شد.

رئیس ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام مازندران افزود: دولت سیزدهم با افتخار پرچم دفاع از اندیشه‌های بالنده امام و رهبری را بر دوش دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1246301

مهمترین اخبار ایران و جهان: