نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 13:13

سپاه گام‌های بلندی در راستای محرومیت‌زدایی برداشته است

جمعی از مسئولان چهارمحال و بختیاری در دیدار با فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع)، اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه در فهرست ادعایی گروه‌های تروریستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری، استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از مدیران ارشد استان در دیدار با فرمانده و مسئولان سپاه حضرت قمربنی‌هاشم علیه‌السلام، اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه در فهرست ادعایی گروه‌های تروریستی را محکوم کرد.

غلامعلی حیدری در این دیدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرچم‌دار مقابله با داعش است و حقیقتا حق زیادی گردن دنیا و مردم جهان دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: اقدام پارلمان اروپا نشان از عجز و شکست دشمنان در مقابل عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد.

وی اظهار داشت: دشمن دنبال آن بود که از موفقیت‌های مهم بعد از انقلاب اسلامی کشور و مردم عزیزمان و نیروهای قهرمان مسلح جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام بگیرد.

حیدری ادامه داد: پارلمان اروپا این اقدام نابخردانه و نسنجیده را گرفت تا بلکه تفرقه بیندازد و روحیه این شجاعت را تضعیف کند، ولی خیال باطلی بیش نیست.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به خدمات سپاه و بسیج در عرصه‌های محرومیت‌زدایی استان، اظهار کرد: سپاه اقدامات ارزشمندی در حوزه سازندگی انجام داده و گام‌های بلندی در راستای خدمات‌رسانی برداشته است و خوشبختانه در استان ما در حوزه‌های مختلف قرارگاه خاتم‌الانبیا ورود پیدا کرده است.

حیدری خاطرنشان کرد: هرجا محرومیت هست، برادران عزیز سپاه و بسیج داوطلبانه حضور پیدا می‌کنند و مردم ما شاهد خدمات بی‌منت آنها هستند.

سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم علیه‌السلام از حضور استاندار و معاونان ایشان و مدیران استان در سپاه و حمایت اقشار مختلف مردم و مسئولان از فرزندان خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدامان الله حسینی‌صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم علیه‌السلام هم با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی، تضعیف نقاط قوت را در دستور کار دشمن دانست و گفت: دشمنان کینه‌توزی می‌کنند زیرا می‌بییند که نقاط ضعف و گره‌هایی که از گذشته در کشور بوده با همکاری مردم و دولت باز می‌شود.

در این دیدار گزارشی از روند پیشرفت برنامه‌های محرومیت‌زدایی در استان با همکاری سپاه و بسیج ارائه شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 992645

مهمترین اخبار ایران و جهان: