نیوز سیتی!
01 بهمن 1401 - 17:05

توزیع برنج تایلندی در زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 2 هزار و 340 تن انواع کالاهای اساسی شامل برنج تایلندی«رده ب» و شکر سفید برای مصرف شهروندان عزیز زنجانی در زنجان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ولی‌اله زمانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 2 هزار و 340 تن انواع کالاهای اساسی شامل برنج تایلندی«رده ب» و شکر سفید برای مصرف شهروندان عزیز زنجانی از محل ذخایر راهبردی کشور، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت مصوب و تمام شده درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خاطرنشان کرد: 2 هزار و 231 تن شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت کیلویی 18 هزار تومان و با احتساب یک درصد مالیات بر ارزش افزوده در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: 109 تن برنج تایلندی«رده ب» در بسته بندی 10 و 50 کیلویی با قیمت 16 هزار و 500 تومان در راستای وظایف و ماموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تخصیص و در 9 ماه گذشته توزیع شده است.

وی عنوان کرد: در انبار کالاهای اساسی این اداره کل به مقدار مورد نیاز استان انواع کالاهای اساسی شامل گندم، آرد، برنج و شکر ذخیره و نگهداری شده تا در موقع نیاز و بر اساس مجوزهای صادره از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران و هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان‌ به جامعه هدف تزریق شود.

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 988645

مهمترین اخبار ایران و جهان: