نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 14:39

پلیس اجازه هنجارشکنی در جامعه را نخواهد داد

استاندار قم با اشاره به اینکه رحمانیت پلیس شامل حال هنجارشکنان نخواهد شد، گفت: آن‌ها باید بدانند امروز پلیس با اقتدار در برار تمام اقداماتشان خواهد ایستاد و اجازه نخواهد داد افرادی در جامعه هنجارشکنی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد آقامیری در صبح‌گاه مشترک فرماندهی انتظامی استان که صبح امروز برگزار شد اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف پلیس در کشور ایجاد امنیت در تمام ابعاد است.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز امنیت را بخواهیم باید پلیس مقتدر داشته باشیم، ادامه داد: اقتدار پلیس به اسلحه نیست بلکه اقتدار پلیس به معنای معنوی اقتدار است در نتیجه بایستی پلیس، عزت و رحمانیت داشته باشد.

استاندار قم با بیان اینکه این اقتدار می‌تواند امنیت را در کشور به ارمغان بیاورد، عنوان کرد: امروز پلیس ما در میان مردم است و مردم نیز پلیس را از خود می‌دانند، بنابراین مردمی که قانون‌مدار هستند به اقتدار پلیس کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه رحمانیت پلیس شامل حال هنجارشکنان نخواهد شد، خاطرنشان کرد: آن‌ها باید بدانند امروز پلیس با اقتدار در برار تمام اقداماتشان خواهد ایستاد و اجازه نخواهد داد افرادی در جامعه هنجارشکنی کنند.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1530389

مهمترین اخبار ایران و جهان: