نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 12:39

زائران برای اطلاع از محل پارک وسیله نقلیه خود با سامانه ۱۲۰ تماس بگیرند

فرمانده انتظامی ایلام گفت: زائرانی که وسایل نقلیه آنها به پارکینگ منتقل شده می توانند با شماره گیری ۱۲۰ و یا شماره ۱۱۰ از محل دقیق پارک وسیله نقلیه خود مطلع شوند.

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام، ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، با بیان اینکه خودروهای رها شده در خیابان های شهر مهران به پارکینگ عمومی منتقل می شوند، گفت: زائران برای پیگیری خودروها به پارکینگ انتظام واقع در بلوار مرزداران بعد از حسینیه بعثت مراجعه کنند. 

وی بیان داشت: همانطور که قبلا به مردم عزیز اطلاع رسانی شده، پلیس به منظور روان سازی ترافیک و عادی سازی خیابان ها، خودرو های رها شده در سطح شهر و معابر عمومی و خودرو هایی که برای شهروندان سد معبر و یا ایجاد مزاحمت می کنند را به پارکینگ عمومی انتقال می دهد.

سردار سلمانی افزود: آن دسته از زائرانی که وسایل نقلیه آنها به پارکینگ منتقل شده، می توانند با شماره گیری ۱۲۰ و یا شماره ۱۱۰ از محل دقیق پارک وسیله نقلیه خود اطلاع پیدا کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۲۳۰ دستگاه خودرو به پارگینگ  انتظام، انتقال داده شده اند، گفت: حفظ  امنیت و سهولت در تردد زائران اربعین حسینی (ع) مهم ترین اولویت پلیس خواهد بود.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، ایجاد انضباط ترافیکی، روان سازی تردد درون شهری و حفظ حقوق شهروندان مهرانی است.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1463845

مهمترین اخبار ایران و جهان: