نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 19:30

خرید بسته‌های ADSL آسیاتک را از دست نده!

تنها تا نیمه شهریور فرصت دارید تا با پرداخت ۱۰۰ هزار تومان، خدمات سه ماهه ADSL جشنواره «همیشه تابستون نیست» آسیاتک را خریداری کنید. 

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تابستان هم به واپسین روزهای خود رسیده است و اگر تا امروز از فرصت خرید خدمات اینترنت پر سرعت آسیاتک (ADSL) استفاده نکردید، زمان را از دست ندهید؛ چراکه «همیشه تابستون نیست!» شما می‌توانید تا ۲۴ شهریور سال جاری از تخفیف ویژه آسیاتک بهره ببرید و یکی از سرویس‌های ADSL سه ماهه، ۶ ماهه و یا یک ساله آسیاتک را خریداری کنید و به جمع خانواده بزرگ مشترکان آسیاتک بپیوندید.

شما با پرداخت ۱۰۰ هزار تومان می‌توانید از خدمات سرویس سه ماهه آسیاتک با حجم ۵۰۰ مگابایت بهره‌مند شوید؛ علاوه بر این، تنها با پرداخت ۱۸۰ هزار تومان خدمات ADSL سه ماهه با هزار مگابایت حجم و سرعت هشت مگابیت را خریداری کنید. همچنین شما با پرداخت ماهانه ۶۵ هزار تومان می‌توانید از خدمات اینترنت پر سرعت ۶ ماهه آسیاتک با ۲۵۰۰ مگابایت اینترنت بین‌المللی و یا تنها با پرداخت ماهانه ۱۱۷ هزار تومان از سرویس یک ساله آسیاتک با حجم ۱۰ هزار مگابایت استفاده کنید.

خرید بسته‌های ADSL آسیاتک را از دست نده!

از آنجایی که «همیشه تابستون نیست» و فرصت برای استفاده از این جشنواره ADSL محدود است، پینشهاد می‌کنیم در اسرع وقت به وبسایت آسیاتک سر بزنید و با بسته‌های جشنواره تابستانی این مجموعه آشنا شوید یا از طریق تماس با خطوط رایگان ۹۰۰۰۰۰۰۰ و ۹۰۰۰۱۵۴۴ با کارشناسان آسیاتک مشورت کرده و بسته مناسب خود را خریداری کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1475801

مهمترین اخبار ایران و جهان: