نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 23:55

مطالبات پیمانکاران از نوسازی مدارس استان بوشهر پرداخت شد

بوشهر- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهرگفت: ۸۳ درصد مطالبات پیمانکاران نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم احمدی عصر شنبه در آئین افتتاح پروژه‌ای هفته دولت شهرستان گناوه اظهار داشت: در سال گذشته، ۳۸۰ کلاس درس در قالب ۴۶ مدرسه در استان بوشهر افتتاح و به مدارس استان و مجموعه آموزش و پرورش افزوده شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: مجموع اعتبار این مدارس بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: همچنین به مناسبت دهه فجر و آغاز سال تحصیلی و هفته دولت در سال ۱۴۰۱، عملیات اجرایی ۴۰۰ کلاس درس در قالب ۵۳ پروژه شروع شد که ۵۶۰ میلیارد تومان اعتبار این پروژه‌ها بوده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۷ فضای آموزشی و ورزشی معادل ۲۶۲ کلاس درس با اعتبار ۴۳۸ میلیارد تومان آماده شده است.

وی با اشاره به افتتاح و آغاز عمیات اجرایی ۹ پروژه آموزشی و ورزشی در هفته دولت امسال در شهرستان گناوه گفت: در محله حرم به حرم گناوه علیرغم وجود جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار فضای آموزشی وجود نداشت و از شمار مدرسه‌هایی که عملیات اجرایی آن‌ها در شهرستان گناوه آغاز شده ۲ مدرسه در محله حرم به حرم در نظر گرفته شد.

وی گفت: با وصول اعتبارت ملی در شهریور ماه سال جاری ۸۳ درصد مطالبات پیمانکاران نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر که از سنوات گذشته انجام نشده بود، از محل این اعتبارات پرداخت شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر یادآور شد: مطالبات پیمانکارانی که در سنوات گذشته پروژه‌های نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس این استان را اجرا کرده بودند ۱۵۰ میلیارد تومان بود که ۸۳ درصد از این مطالبه‌ها تسویه شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470389

مهمترین اخبار ایران و جهان: