نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 14:46

راه اندازی ۲ غرفه ارزی در ایستگاه راه آهن اهواز و خرمشهر

اهواز- اداره کل راه آهن جنوب به منظور رفاه حال زوار و زائران اربعین حسینی با همکاری پست بانک ایران اقدام به راه اندازی ۲ غرفه ارزی در ایستگاه راه آهن اهواز و خرمشهر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هر ساله با فرا رسیدن ایام اربعین در کنار ارائه خدمات حمل و نقلی به زوار کارشناسان این اداره به بررسی و تحلیل مشکلات و سختی‌های پیش روی زائران در این مسیر پرداخته و تمام تلاش خود را در حد توان و حوزه اختیارات برای حل آنها و سهولت در این مسیر انجام می‌دهد.

یکی از مشکلاتی که مسافران و زائران در سال‌های گذشته با آن مواجه شده‌اند، مشکلات تأمین ارز به علت حجم بالای تقاضای ارز در ایام اربعین است و همین موضوع باعث ایجاد بازار سیاه ارز و خرید فروش ارز تقلبی در سالیان گذشته بوده است

به همین منظور اداره کل راه آهن جنوب در راستای بهبود این وضعیت و خدمت به زائران اربعین با همکاری پست بانک ایران اقدام به راه اندازی ۲ غرفه ارزی در ایستگاه راه آهن اهواز و خرمشهر کرده است.

این غرفه‌ها از ساعت ۸ و ۳۰ صبح تا ساعت ۱۵ بعد از ظهر همه روزه آماده ارائه خدمات به زائران هستند و هم اکنون این غرفه‌ها روزانه به ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر از زوار خدمات ارزی تا سقف ۲۰۰ دینار ارائه می‌دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1479945

مهمترین اخبار ایران و جهان: