نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 03:45

گره‌های اصلی مردم یمن را حل نکنید، موشک‌ها گره‌افکنی خواهند کرد!

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با هشدار به فتنه‌انگیزی آمریکا در امور داخلی یمن گفت که متجاوزان اگر مسایل اساسی مردم یمن را حل نکنند، منتظر موشک‌ها و پهپادهای یمنی باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن امروز پنجشنبه در سخنانی در استان صعده واقع در شمال غربی یمن اعلام کرد: سعودی‌ها از سوی آمریکایی‌ها تحت فشار قرار دارند تا از تعهدات انسانی خود در پرونده یمن فرار کنند.

بر پایه این گزارش، رئیس شورای عالی سیاسی یمن هشدار داد چنانچه عربستان سعودی و کشورهای متجاوز به یمن، به تعهدات خود عمل نکنند، باید منتظر موشک‌ها و پهپادهای یمن باشند.

مشاط در سخنرانی که در استان صعده داشت گفت: «سعودی‌ها از طرف آمریکایی‌ها تحت فشار قرار دارند تا از تعهدات انسانی خود در پرونده یمن فرار کنند.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت که دشمن به دنبال این است که جبهه داخلی یمن را به هم بریزد و ما اطلاعات دقیقی داریم مبنی بر اینکه این دشمن تلاش دارد قلعه‌های محکم مسیر قرآن را هدف قرار دهد و جنگ کثیفی علیه ما در همه سطوح تحمیل شده است که ۱۹ کشور در آن مشارکت دارند.

مشاط گفت: «دشمن و کشورهای متجاوز باید بدانند که مسائل اساسی اگر حل نشود، آن موقع راه حل، موشک‌ها و پهپادها خواهند بود.

صنعا بارها تأکید کرده است که نظامیان بیگانه باید خاک یمن را ترک کنند و در غیر این صورت تمامی منافع آنان در منطقه هدف قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1479489

مهمترین اخبار ایران و جهان: