نیوز سیتی!
02 دی 1401 - 17:29

ایجاد جاده ساحلی بندرگز تا چارقلی به رونق گردشگری کمک می کند

بندرگز- استاندار گلستان گفت: ایجاد جاده ساحلی بندرگز تا چارقلی به رونق گردشگری کمک می کند و تلاش می کنیم با رفع معارضات زمینه اجرایی شدن این پروژه را سرعت بخشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه بعدازظهر جمعه در دیدار با اقشار، احزاب، فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان بندرگز، اظهارکرد: اتحاد، همبستگی و انسجام بین مدیران، نمایندگان و مردم موجب تسریع در اجرای پروژه‌های استان می‌شود.

استاندار گلستان افزود: از مجموع اعتبارات پروژه‌های عمرانی سفر رئیس جمهور، ۴۰۳ میلیارد تومان مصوبه برای بندرگز وجود دارد و همچنین ۳۳۹ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال آفرین برای این شهرستان تصویب شده است.

وی بیان کرد: تلاش همه ما اجرایی شدن تمامی این مصوبات و رفع برخی از مشکلات شهرستان و استان است.

زنگانه ادامه داد: متاسفانه مشکلات زیادی از گذشته وجود دارد اما با صبوری و همراهی و البته کمک‌های دولت و حضور سرمایه گذاران باید مرتفع شود.

استاندار گلستان گفت: ایجاد جاده ساحلی بندرگز تا چارقلی به رونق گردشگری کمک می‌کند و تلاش می‌کنیم با رفع معارضات زمینه اجرای این پروژه را سرعت بخشیم.

وی عنوان کرد: مقرر شده فرمانداران با چاه‌های غیرمجاز خصوصاً چاه‌های در حریم چاه‌های آب شرب برخورد و اقدام به مسدودسازی آنها کنند.

زنگانه بیان کرد: بیش از ۹۴ درصد انتصابات استان با بهره گیری از نیروهای توانمند بومی بوده است.

استاندار گلستان گفت: دولت به دنبال بن بست شکنی در گلستان بوده و نمونه آن اقدامات در حال اجرا در خلیج گرگان و جزیره آشوراده است.

وی اضافه کرد: علاج بخشی خلیج گرگان به عنوان یک پروژه ضروری برای سلامت، کشاورزی، صنعت و جنگل‌های استان آغاز شده و لایروبی آن با سرعت توسط سازمان مدیریت سازمان بنادر و با حضور قرارگاه خاتم الانبیا در حال انجام است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 928845

مهمترین اخبار ایران و جهان: