نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 12:44

خبرنگاران در برابر هجمه‌ دشمنان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند

دبیر اجرایی دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان ضمن درخواست از رسانه‌ها برای همکاری همه‌جانبه با کنگره شهدا گفت: قدرت رسانه‌های ما به حدی بالاست که در برابر هجمه‌های پیچیده دشمنان ایستادگی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار مهدی فرجی ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان مهرماه برگزار می شود که از رسانه‌ها درخواست همکاری و همیاری در این زمینه را داریم.

وی افزود: قدرت رسانه‌های ما به حدی است که توانسته‌اند با تمام هجمه دشمنان حرف برای گفتن داشته باشند و بتوانند از حیثیت نظام و دستاوردهای آن دفاع کنند.

دبیر اجرایی کنگره ۸ هزار شهید استان همدان با تاکید بر اینکه شهدای ما هر یک خبرنگاران عزیزی بودند که پیام ایثار آنها به جهانیان فراگیر بود عنوان کرد: شهید دوروزی از رسانه‌های ایام دفاع مقدس بود، اگر مانده بود یک شهید آوینی در زمان کنونی بود.

وی با اشاره به اینکه ما نسبت به رسانه‌ها احترام ویژه‌ای قائلیم و در کنگره نیز جایگاه ویژه‌ای دارند تصریح کرد: رسانه‌ها برای اجرای فاخر و باشکوه کنگره و همچنین اجرای نمایش فصل شیدایی کمک کنند که با استقبال مردم نیز مواجه شده است.

در پایان مراسم از پوستر نمایش فصل شیدایی هم رونمایی شد.

پایان پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1433745

مهمترین اخبار ایران و جهان: