نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 21:36

دشمن در تلاش برای کمرنگ‌کردن حضور مردم در مراسم محرم ناکام ماند

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: دشمن در تلاش برای کمرنگ‌کردن حضور مردم در مراسم محرم ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر سه‌شنبه در آئین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای فجر استان بوشهر اظهار داشت: اصحاب رسانه و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در دفاع از ارزش‌های انقلاب و جبهه حق تلاش جدی داشته‌اند.

وی اضافه کرد: اسفند امسال انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود که امیدواریم با فعالیت خوب همه دست‌اندرکاران شاهد برگزاری انتخابات باشکوه با حضور حداکثری در سلامت و امنیت کامل باشیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در طول تاریخ همیشه جبهه باطل مقابل حق ایستاده است گفت: اکنون جبهه باطل با انواع دسیسه‌های مختلف اهداف خود را برای ناامید کردن مردم دنبال می‌کند.

محمدی‌زاده با اشاره به حضور با شکوه و حماسی مردم در برنامه و مراسم دهه نخست محرم افزود: یکی از برنامه‌ها دشمنان کم رنگ شدن حضور مردم در برنامه‌های دهه نخست ماه محرم بود که به حمدالله مردم مؤمن و حسینی با حماسه خود در این ایام اهداف دشمنان را ناکام کردند.

وی ملت ایران را آگاه و هوشیار دانست و بیان کرد: ملت ایران با شناخت اهداف دشمن در شرایط مناسب پاسخ قاطع به دشمنان می‌دهند که این مهم در تاسوعا و عاشورا حسینی آشکار شد.

استاندار بوشهر شورای اطلاع‌رسانی و روابط عمومی دستگاه‌ها را پیام رسان جبهه حق دانست و خاطرنشان کرد: فعالیت در این عرصه یک توفیق است که خداوند نصیب اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها برای دفاع از جبهه حق کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1422445

مهمترین اخبار ایران و جهان: