نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 21:01

حملات گسترده راکتی القسام به تل‌آویو

گردانهای القسام تل‌آویو و شهرکهای اسرائیلی واقع در مرکز فلسطین اشغالی را هدف حملات راکتی قرار دادند که در پی آن، صدای چند انفجار شنیده شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در تل‌آویو و مناطق اطراف خبر دادند و گفتند که این مسئله ناشی از حملات راکتی گردانهای القسام است.

در پی این حملات صدای چند انفجار از تل‌آویو و منطقه «غوش دان» شنیده شده است. ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که سامانه‌های پدافندی این رژیم، هشت راکت را رهگیری کرده است.

 

 

 

 

 جنبش حزب الله لبنان هم ساعتی پیش خبر داد که در راستای حمایت از ملت فلسطین، ساعت ۱۶ و ۵ دقیقه به وقت محلی، یک تانک متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیکی شهرک «نطوعا» منهدم کرده است.

حزب الله همچنین در ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه امروز، محل تجمع نظامیان صهیونیست را در داخل یک خانه در شهرک اسرائیلی «آویویم»، هدف حمله موشکهای هدایت‌شونده قرار داد که در پی آن، چند نفر کشته و زخمی شدند.

این جنبش مقاومت پایگاه نظامی «بیت هلل» را هم با موشکهای گراد هدف قرار داده است.

حزب الله ساعت 16 و 15 دقیقه به وقت محلی، یک کارخانه متعلق به شرکت صنایع نظامی «رافائل» را در منطقه شلومی، هدف موشک قرار داد که منجر به آتش‌سوزی در آن شده است.

‏ ‏پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1580445

مهمترین اخبار ایران و جهان: