نیوز سیتی!
27 آذر 1402 - 10:22

پیکر پاک یک لاله بی‌نشان در آبادان آرام می‌گیرد

پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در آبادان تشییع می‌شود و در سایت اداری منطقه آزاد اروند آرام می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، همزمان با ایام شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در آبادان دیار سردار شهید فاضل شیرالی تشییع می‌شود.

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام روز چهارشنبه 29 آذرماه سال 1402 از ساعت 8 صبح در آبادان تشییع می‌شود که خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این آیین حضور می‌یابند.

پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس از جنب ساختمان منطقه آزاد اروند تشییع می‌شود که پس از تشییع و اقامه نماز در یادمان شهید گمنام در این منطقه آرام می‌گیرد.

همچنین آیین وداع با پاک و مطهر شهید گمنام نیز با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد آیت‌الله طالقانی آبادان واقع در کوی کارگر برگزار می‌شود که همشهریان سردار شهید حمید قبادی‌نیا و سردار شهید حسین امامی این لاله بی‌نشان را در آغوش می‌گیرند.

این برنامه روز دوشنبه 27 آذرماه سال 1402 از ساعت 19 آغاز می‌شود که جوانان و نوجوانان خوزستانی در این آیین معنوی شرکت می‌کنند.

این شهید گمنام یکی از 14 لاله بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در خوزستان تشییع شدند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در 14 نقطه از این استان شهیدپرور آرام می‌گیرند.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1607845

مهمترین اخبار ایران و جهان: