نیوز سیتی!
03 آبان 1402 - 01:12

چهارشنبه‌ای دیگر با اعمال محدودیت‌های ترافیکی

رئیس پلیس راه مازندران گفت: از ظهر روز چهارشنبه اعمال محدودیت‌های ترافیکی را در جاده‌های شمال خواهیم داشت که تا روز شنبه به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: از ظهر امروز چهارشنبه اعمال محدودیت‌های ترافیکی را در جاده‌های شمال خواهیم داشت که تا روز شنبه به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: معمولا چهارشنبه‌ها شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌‌های شمال هستیم که حجم ترافیک در محورها طی پایان ‌ هفته‌ها افزایش می‌یابد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه سوم آبان ماه،  از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران  ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه پنجم آبان ماه امسال،  از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلر همچنان از محور هراز، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه سوم و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه چهارم و جمعه پنجم آبان ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۴ تا ۲۲ روز جمعه پنجم آبان ماه امسال در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب گفت: البته اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه در جاده‌های شمال براساس شرایط ترافیکی خواهد بود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1549489

مهمترین اخبار ایران و جهان: