نیوز سیتی!
24 دی 1402 - 11:19

بارش برف و باران در جاده‌های ۷ استان؛ چالوس باز شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۷ استان کشورخبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا سرهنگ احمد شیرانی امروز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس، نیمه سنگین است.

سرهنگ شیرانی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و اردبیل خبر داد و گفت: در برخی از محورهای استان‌های زنجان، گیلان و مازندران باران می بارد.

وی از بازگشایی محور چالوس و آزادراه تهران - شمال که به دلیل بارش سنگین برف و عدم ایمن کافی مسدود شده بود با تلاش عوامل پلیس راه و راهداران خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تصریح کرد: محور خرم آباد – پلدختر به علت عملیات عمرانی تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می گردد.

وی از انسداد محور اردبیل– آستارا خبر داد و خاطرنشان کرد:محور پونل – خلخال، محور هشتگرد - طالقان، میاندوآب - سرچم، سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه – تویسرکان و وازک – بلده از جمله محورهای مسدود کشور هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1637056

مهمترین اخبار ایران و جهان: