نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 16:32

مطالبات پنبه‌کاران پارس آباد پرداخت شود

پارس آباد - امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: مسئولان هر چه سریع‌تر تدابیری برای پرداخت مطالبات کشاورزان پنبه کار پارس آبادی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس با اشاره به مطالبات کشاورزان پنبه کار، اظهار کرد: ضمن تشکر از تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولان تمام مطالبات کشاورزان پنبه کار پارس آبادی هر چه سریع‌تر پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری و از شخص رئیس جمهور می‌خواهیم تدابیری برای پرداخت هر چه سریع‌تر مطالبات کشاورزان پنبه کار پارس آبادی به عنوان قشر زحمتکش را داشته باشند.

امام جمعه پارس آباد با تاکید کمک رسانی به مردم زلزله زده افزود: فرهنگ همدلی، نوع دوستی و کمک‌های انسان دوستانه و خیرخواهانه نشان می‌دهد که مردم ایران برخلاف سایرین فرهنگ اهل بیت (ع) را الگوی خود قرار دادند.

باقری بنابی با اشاره به اینکه در خصوص مناطق زلزله‌زده نباید بی تفاوت باشیم، ادامه داد: مردم شهرستان پارس آباد تا حد توان به هم میهنان آسیب دیده خود کمک کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد با اشاره به رونمایی ارتش از پایگاه هوایی راهکنشی عقاب ۴۴، بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی به برکت ولایت فقیه و همراهی مردم به عنوان یک قدرت برتر در منطقه و جهان شناخته شده و بیان دستاوردهای نظامی کشور سبب ترس و وحشت دشمنان می‌شود.

باقری بنابی با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن نماد وحدت و اقتدار ایران اسلامی است، تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خاری در چشم دشمنان است و نقشه‌های شومشان را باطل کرده و آنان را ناامید می‌کند.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به اینکه خشم و عصبانیت مهم‌ترین عوامل فروپاشی خانواده است، گفت: حجاب و عفاف یکی از ضروریات دین مقدس اسلام و عاملی برای تقویت و تحکیم بنیان خانواده و همچنین باعث وقار مردان و زنان می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031856

مهمترین اخبار ایران و جهان: