نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 19:39

طرح تجلیل از علمداران حماسه در خراسان شمالی اجرا می‌شود

بجنورد- مدیرکل بنیاد شهید خراسان شمالی گفت: طرح تجلیل از علمداران حماسه همزمان با خجسته سالروز ولادت حضرت ابالفظل‌العباس (ع) و روز جانباز برگزار می‌شود.

قاسم محمد زاده در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح برنامه‌های بنیاد شهید به مناسبت روز پاسدار پرداخت و اظهار کرد: طرح تجلیل از علمداران حماسه همزمان با خجسته سالروز ولادت حضرت ابالفظل‌العباس (ع) و روز جانباز برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید خراسان شمالی ادامه داد: بر این اساس نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه در سراسر شهرها و شهرستان‌ها به نمایندگی از طرف رهبر معظم انقلاب با جانبازان عزیز دیدار خواهند کرد.

وی افزود: همچنین دیدارهای جداگانه‌ای با حضور استاندار در منازل تعدادی از جانبازان و ایثارگران انجام خواهد شد.

محمدزاده برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت ابالفضل (ع) را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد و گفت: مراسم بزرگی در شب ولادت حضرت ابالفضل (ع) در حسینیه قمر بنی هاشم (ع) جانبازان بجنورد با محوریت و مدیریت خود جانبازان عزیز برگزار خواهد شد.

وی برگزاری برنامه‌های اردویی را اقدام دیگر بنیاد استان دانست و ادامه داد: اردوهای مختلف زیارتی سیاحتی ویژه ایثارگران عزیز در این ایام برگزار می‌شود و علاوه‌ی بر اینها اردوی دیگری هم ویژه جانبازان قطع نخاعی برگزار خواهد شد.

محمدزاده برگزاری همایش‌های ورزشی، خاطره‌نگاری جانبازان، استمرار ثبت نام برای تشرف به عتبات عالیات و سخنرانی یکی از جانبازان در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه پنجم اسفند ماه را از دیگر برنامه‌های این ایام دانست و بر ضرورت تکریم و تعظیم جانبازان شاغل در دستگاه‌های اجرایی توسط همان مجموعه تاکید کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1053112

مهمترین اخبار ایران و جهان: