نیوز سیتی!
07 آذر 1402 - 10:55

بیتا فرهی با اشک همکارانش از خانه سینما سمت خانه ابدی بدرقه شد

مراسم تشییع بیتا فرهی با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان از مقابل درب خانه سینما در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، مراسم تشییع بیتا فرهی بازیگر سینمای ایران از مقابل درب ساختمان شماره 2 خانه سینما در حال برگزاری است، بارش باران فضای این مراسم را متفاوت کرده است.

لیلا حاتمی،‌ کوروش سلیمانی،‌ داریوش فرهنگ، سهیلا رضوی، عزیز ساعتی، شهره سلطانی، منوچهر شاهسواری، اندیشه فولادوند، فرخ نعمتی، لاله اسکندری، آزیتا موگویی، شایسته ایرانی، سام قریبیان، همایون ارشادی، بهاره افشاری، ستاره اسکندری،‌ لاله اسکندری و علی دهکردی(مدیرعامل خانه سینما) در این مراسم حضور داشتند.

اجرای این مراسم را ستاره اسکندری برعهده داشته و کوروش سلیمانی به‌عنوان اولین نفر بیانیه انجمن بازیگران را در این مراسم قرائت کرد. داریوش فرهنگ هم نفر بعدی بود که پشت تریبون مراسم تشییع بیتا فرهی رفت.

لیلا حاتمی به‌عنوان نفر بعدی پشت تریبون رفت و گفت: «درگذشت بیتا فرهی را به خانواده سینما و خانواده ایشان تسلیت می‌گویم، من شانس همکاری و دوستی با ایشان را داشتم. نمی‌دانم چطور اما با او صمیمی بودم، من به بیتا «تو» می‌گفتن،‌ خانم فرهی مثل هنرپیشه‌ها نبود،‌ نه داخل فیلم و نه بیرون فیلم‌فخانم فرهی یک زن بود.»

وی ادامه داد: فکر کردن به او و حالتش‌هایش اشک من را در می‌آورد و من را به یاد وضعیت انسانی خودمان می‌اندازد وقتی واقعا انسان هستیم و حواسمان به چیز دیگری نیست.»

در حال تکمیل ...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1587112

مهمترین اخبار ایران و جهان: