نیوز سیتی!
18 مهر 1402 - 13:11

رئیسی: اراده جوانان فلسطینی حماسه بزرگی خلق کرد

رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح ۴ ایستگاه جدید در خطوط ۶ و ۷ متروی تهران، گفت: ایستادگی و مقاومت فلسطین در عملیات غرورآفرین اخیر مثال زدنی است و اراده پولادین جوانان فلسطینی حماسه بزرگی خلق کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه، 18 مهرماه) در مراسم افتتاح ۴ ایستگاه جدید در خطوط ۶ و ۷ متروی تهران،‌گفت:‌ رشادت شجاعت ایستادگی مقاومت و ابتکار عمل خلاقیت مجاهدین فلسطینی را هم باید تبریک عرض کنم. حقیقتاً ایستادگی و مقاومت فلسطین در این عملیات غرورآفرین مثال زدنی است.

وی افزودک کاری که بسیاری انتظار آن را ظرف سال‌های اشغال فلسطین می‌کشیدند که این اراده پولادین جوانان فلسطینی حماسه بزرگی خلق کرد و نشان داد که ظلم و ستم به یک ملت آواره کردن زنان و کودکان، تصرف اراضی کشاورزی و سرزمین آن‌ها و ظلم به این ملت شاید بتواند مدتی ادامه پیدا کند اما مردمی که مظلوم واقع شده‌اند را به ستوه می‌آورد و حاضر نیستند که ادامه این ظلم را تحمل کنند.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: امیدوارم خداوند متعال به همه مجاهدان راه خدا توفیق دهد و آنها را به رسیدن حق واقعی خود که آزادسازی سرزمینشان است، مدد برساند و همه شاهد باشیم که فتح و نصرت نهایی نصیب فلسطینی‌ها و مظلومان فلسطینی‌ها شده است.

در حال تکمیل...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1533756

مهمترین اخبار ایران و جهان: