نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 11:04

پرداخت ۸ میلیارد ریال تسهیلات اجاره بها به مددجویان کمیته امداد

بیرجند- معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از هشت میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض در قالب اجاره بهاء به خانوار مددجو پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا حسینی صبح دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: یکی از نیازهای مهم خانواده های تحت حمایت کمیته امداد، داشتن مسکن مناسب است تا بستر زندگی آرام برای خانواده مددجو تأمین شود.

وی ادامه داد: وضعیت تأمین هزینه‌های ودیعه و اجاره بهای مسکن مددجویان یکی از اولویت‌های این نهاد برای ایجاد آرامش در کانون گرم خانواده‌ها است.

حسینی افزود: هرساله تعدادی از مددجویان با بهره‌مندی از حمایت خیران و نیکوکاران و با ارائه بسته‌های حمایتی کمیته امداد، صاحب خانه شده و یکی از دغدغه‌های اساسی آنها برطرف می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای امسال بیش از هزار و ۵۰۰ خانوار مستاجر تحت حمایت این نهاد با پرداخت اجاره و معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن کمک‌شده است.

حسینی با بیان اینکه در این راستا هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض در قالب اجاره بهاء به خانوار مددجو پرداخت شده است، افزود: همچنین ۲۷۷ نفر با مبلغ ۱۲۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال برای تسهیلات ودیعه مسکن به بانک های عامل معرفی شده است.

وی افزود: در همین راستا به ۷۴ خانواده مددجو تسهیلات قرض الحسنه از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت و منابع بانکی به مبلغ ۳۰ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1396912

مهمترین اخبار ایران و جهان: