نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 18:18

حماس: مانور «الرکن الشدید» در حمایت از مقاومت در کرانه باختری است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که مانور الرکن الشدید (تکیه گاه مستحکم ) تاکیدی بر وحدت مقاومت فلسطین در غزه و کرانه باختری است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که مانور الرکن الشدید ۴ تاکیدی بر این مسئله است که تهدیدات دشمن صهیونیستی به حمله و تجاوز علیه ملت فلسطین هرگز موجب توقف مقاومت نمی شود و مقاومت از مبارزات ملت فلسطین به ویژه در کرانه باختری حمایت می کند.

حازم قاسم امروز دوشنبه در اظهاراتی مطبوعاتی تصریح کرد که این مانورها بیانگر موضع واحد و یکپارچه اتاق مشترک مقاومت است همان‌گونه که روز گذشته نیز شاهد بازدید میدانی فرماندهان اتاق مشترک مقاومت از نوار مرزی غزه بودیم.

قاسم تاکید کرد که غزه بخشی از سرزمین فلسطین است و مقاومت آماده مقابله با هرگونه تجاوز دشمن صهیونیستی است و به آماده سازی خود برای کامل کردن پروژه آزادسازی فلسطین ادامه می دهد.

گفتنی است رسانه های فلسطینی روز گذشته اعلام کردند که مقاومت فلسطین در راستای افزایش آمادگی عملیاتی خود در روز سه شنبه هفته جاری (فردا) مانور الرکن الشدید ۴ را برگزار خواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1495056

مهمترین اخبار ایران و جهان: