نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 14:47

ارتش رژیم اشغالگر: نفوذ نیروهای فلسطینی از زمین، زیر زمین، دریا، هوا بوده است

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که نفوذ رزمندگان فلسطینی از طریق دریا، هوا، زمین و تونلهای زیرزمینی صورت گرفته است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که نفوذ کماندوهای فلسطینی در جریان یورش اخیر به شهرهای اراضی اشغالی از هوا، زمین و دریا صورت گرفته است.

براساس گزارش یدیعوت آحارانوت، وی افزود: قایقهای کوچک از دریا آمدند، پاراگلایدرها از هوا و دهها نیروی جنگجوی فلسطینی نیز از طریق فنسهایی که شهرکهای اسرائیلی را از غزه جدا می‌کند وارد شده‌اند.

وی همچنین گفت: این فنسها ابتدا منفجر شده و بعد توسط نیروهای فلسطینی مورد نفوذ قرار گرفته است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اضافه کرد که دیگر نیروهای مقاومت نیز از تونلهای زیرزمینی نفوذ کرده‌اند.

خبرگزاری رویترز به نقل از تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد که در عملیات «طوفان الاقصی» نیروهای مقاومت علیه این رژیم تاکنون ۲۲ نفر از ساکنان فلسطین اشغالی کشته شدند.

منابع رسانه‌ای غربی و رژیم صهیونیستی به نقل از منابع خبری در فلسطین اشغالی خبر دادند که تلفات این رژیم در حملات نیروهای مقاومت نوار غزه رو به افزایش است.

صبح روز شنبه (امروز) بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

به گفته فرمانده کل کتائب القسام، «در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1530412

مهمترین اخبار ایران و جهان: