نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 14:25

پیش بینی کاهش قیمت مرغ در قزوین طی ۱٠ روز آینده

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری قزوین گفت: امیدواریم با افزایش عرضه مرغ زنده و سایر تمهیدات اندیشیده شده طی ۱۰ روز آینده، شاهد کاهش محسوس قیمت مرغ در سطح بازار باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، غلامحسن اسلامی صدر سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین با همراهی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار قزوین، نماینده دادستان، پلیس امنیت اقتصادی، مدیر بهبود تولیدات دامی و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، رییس جهاد کشاورزی شهرستان قزوین و نماینده اتحادیه مرغداران از یکی از کشتارگاه‌های سطح شهرستان بازدید کرد.

ابوالفضل نجفی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار قزوین در جریان این بازدید با اشاره به نارضایتی‌های ایجاد شده در خصوص افزایش قیمت مرغ در بازار قزوین تصریح کرد: با توجه به نارضایتی ایجاد شده با قید فوریت عصر روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه جلسه‌ای تحت عنوان بررسی دلایل افزایش قیمت عرضه مرغ در فرمانداری قزوین برگزار و موضوع به صورت کارشناسی بررسی شد.

وی افزود: با توجه به رصد صورت گرفته افزایش قیمت مرغ زنده در سطح استان باعث ایجاد تلاطم در بازار مرغ شده است، بنابراین پس از برگزاری جلسه به منظور بررسی این مسئله سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین، به صورت شبانه و میدانی از یکی از کشتارگاه‌های سطح شهرستان بازدید به عمل آورد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری تصریح کرد: طی بازدید صورت گرفته دلیل اصلی افزایش قیمت مرغ که همان افزایش قیمت مرغ زنده بود تأیید و مصوب شد که طی هفته جاری آمار قطعات مرغ موجود در کل مرغداری‌های شهرستان  توسط دستگاه های متولی احصا و تأکید که شد که پس از بررسی، مرغ زنده با قیمت مصوب به کشتارگاه‌ها عرضه شود.

وی تاکید کرد: امیدواریم با افزایش عرضه مرغ زنده و سایر تمهیدات اندیشیده شده طی ۱۰ روز آینده، شاهد کاهش محسوس قیمت مرغ در سطح بازار باشیم. در این حوزه نیز  نظارت جدی از سوی فرمانداری صورت می‌گیرد؛ موضوع مهم بررسی پلمپ ماشین‌های یخچال‌دار کشتارگاه، تحویل ماشین های گوشت در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها به منظور رصد و پخش مویرگی در بین فروشگاه های سطح شهرستان از دیگر موارد مطرح شده در این بازدید بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1225012

مهمترین اخبار ایران و جهان: