نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 13:48

اجرای ۱۰۰ برنامه با حضور خادمان حرم رضوی در سمنان/ جشن‌های «زیر سایه خورشید» در سمنان برگزار می‌شود

مسؤول جشن‌های زیر سایه خورشید در استان سمنان از حضور کاروان خادمان حرم رضوی در این استان در قالب طرح زیر سایه خورشید همزمان با ایام دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجید ترحمی، مسؤول جشن‌های زیر سایه خورشید در استان سمنان ظهر امروز در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات که در دفتر مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای ویژه برنامه کاروان زیر سایه خورشید با حضور خادمان حرم رضوی و پرچم متبرک حرم در استان سمنان انجام شده است.

ترحمی افزود: بر این اساس خادمان حرم رضوی سوم خردادماه در شهرستان گرمسار، چهارم خردادماه شهرستان مهدی‌شهر، پنجم خردادماه شهرستان سرخه، ششم و هفتم خردادماه شهرستان سمنان، هشتم خردادماه شهرستان میامی، ۹ خردادماه شهرستان دامغان و ۱۰ خردادماه نیز در شهرستان شاهرود حضور می‌یابند و بدین ترتیب تمامی شهرستان‌های استان مزین و متبرک به عطر و بوی رضوی می‌شود.

مسؤول جشن‌های زیر سایه خورشید در استان سمنان با اشاره به اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه با حضور خادمان حرم رضوی در دهه کرامت امسال در شهرستان‌های مختلف این استان گفت: هدف از برگزاری مجموعه برنامه‌ها در قالب طرح زیر سایه خورشید ترویج جریان معرفت‌افزایی و زیارت از راه دور است.

ترحمی با اشاره به اینکه در هر یک از شهرستان‌های استان سمنان فرمانداران رئیس ستاد دهه کرامت هستند، گفت: تکریم از خانواده‌های زحمت‌کش نیروهای مسلح، تکریم از خانواده‌های شهدای امنیت استان سمنان، حضور در جمع ناشنوایان و نابینایان، دیدار با کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بد سرپرست، حضور در زندان‌ها، تجلیل از خانواده‌های چند فرزندی با اولویت چهار فرزند به بالا، حضور در مجالس عقد با عنوان «با اجازه امام رضا (ع)» از جمله فعالیت‌ها و برنامه‌هایی است که با حضور خادمان حرم رضوی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال پانزدهمین سالی است که در استان سمنان این سفره معنوی با حضور خادمان حرم رضوی و فاطمی پهن می‌شود، از اصحاب رسانه و مطبوعات درخواست کرد: نسبت به اطلاع‌رسانی ویژه برنامه‌های دهه کرامت همکاری و اطلاع‌رسانی به موقع و کامل و جامعی داشته باشند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1213756

مهمترین اخبار ایران و جهان: