نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 13:10

محموله لپ‌تاپ‌های قاچاق در محور لرگان ـ بروجن متوقف شد

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۱۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در محور لردگان ـ بروجن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدسعید یاری گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارزِ پلیس امنیت اقتصادی چهارمحال و بختیاری با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله قاچاق از طریق محورهای ورودی استان مطلع شدند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محور لردگان ـ بروجن اعزام شدند و با متوقف کردن یک دستگاه خودروی سمند، در بازرسی از آن ۲۵۰ عدد بلبرینگ، ۵۷ دستگاه لپ‌تاپ و ۹ دستگاه فورتینت خارجی فاقد هرگونه مدارک مثبت گمرکی کشف کردند.

وی ارزش محموله کشف‌شده را بنا به نظر کارشناسان ۱۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: در این رابطه سواری سمند توقیف، یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

یاری در پایان با اعلام اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است، خاطرنشان کرد: شهروندان به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1249256

مهمترین اخبار ایران و جهان: