نیوز سیتی!
16 آذر 1401 - 14:21

پرداخت ۹۰۰ میلیون کمک هزینه تحصیلی به مددجویان خراسان‌شمالی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون به دانشجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی بیش از ۹ میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویی پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: تعداد کل دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی، 723 دانشجو و تعداد طلاب تحت حمایت، 56 طلبه است.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون به دانشجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی بیش از ۹ میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی افزود: از مجموع کل دانشجویان، 200 دانشجو در پیام نور، 57 دانشجو در فنی و حرفه ای، 211 دانشجو در دانشگاه آزاد، 20 دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی، 217 نفر دانشگاه دولتی و 18 نفر در مراکز غیردولتی و غیر انتفاعی تحصیل می کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان (دانشجویان دانشگاه دولتی)، پرداخت کمک هزینه به تامین شهریه دانشجویان (دانشجویان شهریه پرداز)، پرداخت وام های قرض الحسنه (صندوق امداد ولایت و بانک های عامل )، پرداخت وام از صندوق رفاه دانشجویان با ضمانت امداد را از جمله خدمات ارائه شده به دانشجویان این نهاد عنوان کرد.

وی در پایان اظهار داشت: به غیر از خدمات مزبور خدمات دیگری همچون ارائه مشاوره های رایگان در کلینیک رز، مساعدت به دانشجویان جهت ادامه تحصیل (تحصیلات تکمیلی) و کمک هزینه جهت ثبت نام دانشجویان و طلاب در آزمون های استخدامی انجام می شود.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 900656

مهمترین اخبار ایران و جهان: