نیوز سیتی!
18 دی 1401 - 11:18

1700 تن جو برای دام‌های عشایر آرادان تأمین شد

یک هزار و ۷۰۰ تن جو برای دام‌های عشایر منطقه آرادان با مهلت بازپرداخت ۶ ماهه تأمین شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در پنجاه و سومین برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان به همراه مدیران شهرستانی با مردم روستاهای شهرستان آرادان دیدار کرد.

برنامه کاروان خدمت که در آن دسترسی به مدیران و مسؤولان بسیار آسان شده است، از برکات نظام جمهوری اسلامی است و شاهدیم که استاندار و مدیران کل استان سمنان به دور از آسایش و مستمر در حال تلاش برای گره‌گشایی و رفع مشکلات مردم هستند.

نظام جمهوری اسلامی برکات بسیار مطلوبی به‌ویژه برای روستاها به همراه داشته است و همه بر وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی واقف هستند؛ اما پیگیری‌ها و تلاش‌ها در حال انجام است.

در این دیدارها، گفته شد که مردم آثار و برکات دستور صریح استاندار سمنان در خصوص رسیدگی به مشکلات را به‌زودی مشاهده خواهند کرد و همه در تلاش هستند تا کمبودها و کاستی‌هایی که از گذشته به امروز به ارث رسیده را پیگیری، رسیدگی و برطرف کنند.

در ادامه تأکید شد که مباحث مرتبط با راه دسترسی، آسفالت معابر، آب‌رسانی شرب و سایر موارد روستای سرآبرود پیگیری و برطرف خواهد شد و بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ تن جو برای دام‌های عشایر منطقه آرادان با مهلت بازپرداخت ۶ ماهه اخذ شده است.

در ادامه تصریح شد که در شرایط اقتصادی سخت کشور، تخصیص اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های گرمسار و آرادان انجام شده است و پیگیری مطالبات مطرح‌شده از سوی دهیار و اعضای شورای اسلامی روسای حسین‌آباد کردها آرادان انجام خواهد شد.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 962412

مهمترین اخبار ایران و جهان: