نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 12:26

طرح «سفره های حسینی» هلال احمر در خراسان جنوبی اجرایی می شود

بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از اجرای طرح «سفره های حسینی» در راستای اطعام عزاداران سید الشهدا به ویژه در مناطق محروم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی کاوسی صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله بیان کرد: جمعیت هلال احمر تلاش می‌کند با حضور در هیئت ها و مساجد اقدامات لازم را نسبت به رعایت مسائل بهداشتی در برگزاری مراسم های عزاداری و امداد رسانی به حوادث احتمالی را داشته باشد.

وی از اجرای طرح «سفره های حسینی» به همت هلال احمر در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: این طرح به منظور کمک به نیازمندان و ترویج ارزش های نهضت حسینی و قیام عاشورا اجرایی می شود.

کاوسی بیان کرد: طرح سفره های حسینی با حضور داوطلبان متعهد و با سازماندهی نذورات جهت برپایی سفره‏‌های اطعام برای عزاداران برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در کنار این طرح، اقداماتی مانند برپایی ایستگاه های سلامت، ایمنی و ارائه آموزش های خودامدادی به اهالی مناطق کم برخوردار و آسیب پذیر اجرا خواهد شد.

بنا به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی؛ این طرح صدرصد داوطلبانه بوده که توسط کارکنان، امدادگران، جوانان، داوطلبان و خانه های هلال جمعیت استان برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1394753

مهمترین اخبار ایران و جهان: