نیوز سیتی!
01 دی 1402 - 15:30

اعتراضات علیه جنایات رژیم صهیونیستی به بزرگراه‌های کشورهای اروپایی کشیده شده است

امام‌جمعه بادرود گفت: اکثر جوان‌های آمریکا و اروپا بعد از ماجرای غزه به یک بیداری دست پیداکرده‌اند که ره‌آورد این دگرگونی، گسست بین آنان و دولت‌ها است و این زنگ خطری است که اگر آتش‌بس دائمی به تعویق بیفتد شکاف این گُسست بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام علی‌اصغر عقیلی، امام‌جمعه بادرود در خطبه‌های نماز جمعه بادرود اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در عالم فراگیر شده و اعتراضات مردم اروپا علیه جنایات رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده و حتی شاهد برپایی تظاهرات ضد صهیونیستی و بستن بزرگراه‌ها در اروپا بودیم.

وی افزود: جنگ غزه علاوه بر جنگ میدانی، جنگ خبری هم هست و حتی رسانه‌های غربی هم نمی‌توانند دروغ بگویند و مجبورند حق را به غزه بدهند و کم‌کم باعث بیداری مردم شده است و تظاهرات این روزهای آمریکا به‌صورت میلیونی برگزار می‌شود.

عقیلی تصریح کرد: جوانان اروپا از بی‌بندوباری و شهوت‌رانی خسته شدند و آمار خودکشی بالا رفته و متوجه شدند که مسیحیت و یهودیت پاسخگو نیست و تنها قرآن است که به آنها آرامش می‌دهد و جذب قرآن می‌شوند و حکام آنها در واکنش توجه جوانان می‌آیند قرآن را می‌سوزانند.

خطیب جمعه بادرود تصریح کرد: امروز جمعیت مسلمانان از دو میلیارد نفر فراتر رفته و تا سال ۲۰۵۰ به دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون نفر خواهد رسید و حاکمان استکبار می‌خواهند جمعیت مسلمان افزایش پیدا نکند، چون گسترش دین اسلام اگر غلبه پیدا کند حکومت ظالمان به خطر می‌افتد و دیگر مشرکان و منافقان تحمل این گسترش را ندارند و دست به کشتار مسلمانان می‌زنند که نمونه آن در غزه را می‌بینید.

وی گفت: اکثر جوان‌های آمریکا و اروپا بعد از ماجرای غزه به یک بیداری دست پیداکرده‌اند که ره‌آورد این دگرگونی، گسست بین آنان و دولت‌ها را به دنبال خواهد داشت و این زنگ خطری است برای حکام و سردمداران که اگر آتش‌بس دائمی به تعویق بیفتد شکاف این گُسست بیشتر خواهد شد و جوانان مغرب زمین به تحقیق درباره قرآن و اسلام خواهند پرداخت.

عقیلی با اشاره به سالروز وفات ام‌البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا، خاطرنشان کرد: بی‌گمان مادران و همسران شهید، اسطوره ساز و الگویی برای مادران نسل‌های آینده هستند زیرا آنان قدم درراه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا گذاشتند و همواره باید از خدمات آن وارستگان تقدیر و تجلیل شود و این مهم نمی‌بایست هرگز به دست فراموشی سپرده شود.

امام‌جمعه بادرود تصریح کرد: روزهای صبر و تحمل این مادران وهمسران شهید که تداعی راه بانوی غمخوار اسلام ام‌البنین(س) است، باید سرمشق راه ما در ادامه مسیر باشد.

پایان پیام/۶۳۰۲۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1612497

مهمترین اخبار ایران و جهان: