نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 13:16

زنگ تخفیف برای نوجوانان اصفهانی

مدیر خانه نوجوان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت هفته نوجوان، بازدید از برخی مراکز تفریحی و گردشگری اصفهان با تخفیف صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صدیقه چگونیان، مدیر خانه نوجوان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده به مناسبت هفته نوجوان، بازدید از برخی مجموعه‌های تفریحی و گردشگری اصفهان ویژه نوجوانان با تخفیف ۵۰ درصدی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: بر این اساس مدارس، مراکز و مجموعه‌های فرهنگی می‌توانند با ثبت‌نام گروهی، نسبت به استفاده از تسهیلات ویژه بازدید از اماکن تفریحی و گردشگری اقدام کنند.

چگونیان ادامه داد: شهر رویاها، تله‌سیژ ناژوان، تله کابین صفه، باغ خزندگان، باغ پرندگان، صدف‌ها و گیاهان گرمسیری، باغ گلها، آکواریوم، حمام علی قلی آقا و عصارخانه شاهی مجموعه‌هایی هستند که با تخفیف ۵۰ درصدی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

مدیر خانه نوجوان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این تخفیف ویژه هفته نوجوان از ۸ آبان آغاز شده و تا ۲۰ آبان ماه در نظر گرفته شده است و مجموعه‌های فرهنگی و مدارس می‌توانند تعدادی از این مجموعه‌های گردشگری و تفریحی را برای حضور انتخاب کنند. 

گفتنی است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۱۳۷ و ۳۲۳۰۴۰۳۰ تماس حاصل کنند.

پایان پیام/۶۳۱۳۹/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556453

مهمترین اخبار ایران و جهان: