نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 15:27

امروز هیمنه پوشالی آمریکا و اسرائیل در دنیا فرو ریخته است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دشمن چون از گزینه نظامی ناامید شده، تمام توان خود و مبنای کارشان را بر جنگ رسانه‌ای قرار داده‌اند و نمونه بارز آن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزارس فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بر تبیین دقیق و فوری جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین تاکید شد.

وی ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان و روز دانش‌آموز، گفت: دشمن چون از گزینه نظامی ناامید شده، تمام توان خود و مبنای کارشان را بر جنگ رسانه‌ای قرار داده‌اند و نمونه بارز آن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی است که آن را  در رسانه ها از نظر نظامی بسیار پر قدرت معرفی می کردند اما در واقعیت این چنین نبود و امروز می بینیم جهاد اسلامی فلسطین ، حماس در برابر دیدگان جهان، این رژیم جعلی را چنان درمانده کرده و به اضمحلال کشانده که برای همگان آشکار شده است که تمام آن بازی های رسانه ای دروغی بیش نبود و دلیل اینکه حزب الله و دیگران به این ماجرا ورود نکرده اند این است که به دنیا نشان دهند فقط خود فلسطین و فقط غزه و فقط حماس، رژیم منحوس اسرائیل را از پا در می آورد و خداوند متعال وعده فرموده است که " هر کس خداوند را یاری کند خداوند متعال بی تردید او را یاری می کند.

حجت الاسلام غفوری در ادامه بیان داشت:  خداوند متعال همیشه در طول تاریخ شکست دشمنانش را با دست خودشان رقم زده و امروز نیز می بینیم که خدای متعال اراده فرموده است که هیمنه آمریکای جنایت کار و همدستان اروپاییش و رژیم کودک کش صهیونیستی را یکجا به دست یک گروه در منطقه کوچکی از فلسطین فرو بریزد و این وعده خداوند است.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس به همه آزادگان دنیا نشان داد که می شود با دست خالی در مقابل همه دنیا با تمام قدرت نظامی و تحریم هایش ایستاد و پیروز شد و این فرهنگ در دنیای امروز سرلوحه همه ملت های آزادی خواه جهان از جمله ملت فلسطین است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: امروز مهمترین وظیفه ما تبیین است و یکی از مسائلی که باید با جدیّت به آن بپردازیم تبیین جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556653

مهمترین اخبار ایران و جهان: