نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 00:01

دانش‌بنیان‌های محرومیت‌زدا، جایزه «آبادینو» دریافت می‌کنند

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برگزاری نخستین دوره جایزه آبادینو، ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه‌دهنده محصولات و خدمات محرومیت‌زدا خبرداد.

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، جایزه ملی آبادیران با عنوان «آبادینو» به همت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و دیگر نهادهای متولی آبادانی و پیشرفت کشور به برگزیدگان اعطا می‌شود.

جایزه ملی آبادیران، فراخوان شناسایی فعالان مردمی آبادانی و پیشرفت فناورانه با بیش از 30 میلیارد ریال  جوایز نقدی و غیر نقدی گام دیگری در راستای حمایت از محصولات و خدمات دانش بنیان و فعالیت های جامعه نخبگانی و مردمی است که از طریق رفع نیازمندی ها، مسائل و چالش های مناطق کمتر برخوردار کشور به آبادانی و پیشرفت این مناطق کمک می‌‌کنند.

این جایزه به دنبال شناسایی فعال‌ترین و مؤثرترین بازیگران مردمی این عرصه در بخش‌های مختلف علمی، نخبگانی، شرکت‌‌ها، گروه های مردمی و جهادی و مسئولیت اجتماعی است.

مخاطبان این جایزه در بخش های «شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور»، «اساتید»، «نخبگان و پژوهشگران»، «گروه‌ها و نهادهای مردمی و جهادی» و «مسئولیت اجتماعی»(وقف فناورانه) خواهند بود.

شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جایزه تا 15 آذرماه به سایت برنامه ملی آبادیران به نشانی www.abaadiran.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 02166023157 تماس بگیرند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579353

مهمترین اخبار ایران و جهان: