نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 09:01

آزادی ۱۴ زندانی در استان ایلام

۱۴ زندانی استان ایلام صبح امروز به آغوش خانواده خود بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام صبح چهارشنبه ۲۲ آذر ماه مراسم آزادی زندانیان باحضور معاون توسعه مدیریت و منابع، مشاور رییس سازمان، مدیرکل بازرسی سازمان زندان های کشور، رییس کل دادگستری ایلام و دادستان مرکز استان برگزار شد.

بر اساس این گزارش تعداد ۸ زندانی با ارفاقات قانونی توسط مراجع قضایی و ۶ زندانی با کمک ستاددیه ایلام از زندان آزاد شدند.

جمشید اسکندری مدیرکل زندان های استان ایلام در ابتدای این مراسم گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۱۴ زندانی جرائم غیر عمد با کمک خیرین و ستاد دیه از زندان آزاد شدند و تلاش می شود تا پایان سال نیز تعداد بیشتر از زندانیان به آغوش خانواده خود بازگردند.

وی افزود: حضور مسئولین سازمانی در استان و استفاده از ارشاد و راهنمایی های آنان را برای تحقق هرچه بهتر اولویت های سازمانی و همچنین پیشبرد اهداف اصلاحی و تربیتی مثمر ثمر و نقش آفرین است. 

علیمحمدی رییس کل دادگستری ایلام نیز در این مراسم ضمن اشاره به احادیث و روایات از ائمه اطهار علیهم السلام در خصوص زندگی در مسیر الهی و توکل به رحمت پروردگار، خطاب به زندانیان گفت: تلاش مراجع قضایی و مسئولین زندان ها برای حل مشکلات شماست و تلاش کنید پس از آزادی به فردی مفید برای جامعه تبدیل شوید و با تکیه بر رحمت خداوند، زندگی خود را در مسیر درست هدایت کنید.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603197

مهمترین اخبار ایران و جهان: