نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 14:57

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کوهپایه معرفی شد

اصفهان - محمدجواد شمسی پور به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کوهپایه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان کوهپایه ظهر دوشنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان برگزار شد.

محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در این مراسم با تأکید بر خدمت به مردم گفت: باید تلاش کنیم وظایف خود را در قبال مردم به درستی انجام دهیم.

وی ادامه داد: فریب دشمن این است که مردم ما را خسته نشان دهد در صورتی که مردم ثابت کرده‌اند پای اسلام، نظام، انقلاب و رهبری ایستاده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: مردم در هیچ شرایطی عقب ننشسته اند و هر کجا که لازم بوده به صحنه بیایند میدان را خالی نکردند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، عنوان کرد: دشمن توطئه می‌کند تا القا کند مردم در انتخابات شرکت نمی‌کنند اما این صرفاً یک عملیات روانی است.

جان‌نثاری افزود: در این شرایط وظایف مسئولین نسبت به مردم چندین برابر است تا با کار صادقانه و شبانه روزی رضایت همه جانبه مردم را کسب و توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

گفتنی است در این مراسم اصغر هدایت فرماندار سابق شهرستان کوهپایه تکریم و جواد شمسی پور به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1494697

مهمترین اخبار ایران و جهان: