نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 15:05

۱۷ پروژه عمرانی شهرداری دزفول در انتظار تعیین پیمانکار هستند

دزفول- شهردار دزفول با اشاره به عزم جدی شهرداری برای کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی گفت: ۱۷ پروژه عمرانی در سایت عرضه شده و در انتظار تعیین پیمانکار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعتاب اهوازی صبح امروز شنبه در آئین کلنگ زنی و افتتاح ۱۶ پروژه عمرانی ورزشی شهرستان دزفول که در محل احداث پروژه سالن چندمنظوره چهارم خرداد واقع در بلوار شهید دانش برگزار شد، اظهار کرد: با توافق‌های صورت گرفته احداث ۱۰ زمین چمن به صورت مشارکتی توسط شهرداری و اداره ورزش و جوانان در دستور کار است و تلاش می‌شود که عملیات اجرایی و یا افتتاح تمام این زمین‌های چمن در سال جاری انجام شود.

وی با بیان اینکه شهرداری دزفول در سال‌های اخیر هیچ طرح عمرانی شاخصی افتتاح نکرده است، افزود: مجموعه شهرداری در تلاش است تا پروژه‌های عمرانی را به مرحله کلنگ زنی و اجرا برساند و در این راستا ۱۷ پروژه عمرانی در سایت عرضه شده و در انتظار تعیین پیمانکار هستند.

شهردار دزفول عنوان کرد: مناطق سه گانه شهرداری هر کدام بین ۲۵ تا ۴۰ پروژه عمرانی برای امسال در دستور کار قرار داده‌اند که مقدمات این امر انجام شده و پیمانکار برخی از این طرح‌ها نیز تعیین شده است.

عتاب اهوازی بیان کرد: ستاد برنامه‌ریزی شهرداری حدود ۴۰ پروژه برای امسال پیش‌بینی کرده تا بتوانیم با اجرای این پروژه‌های عمرانی خدمتی صادقانه و خالصانه به مردم عرضه کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469609

مهمترین اخبار ایران و جهان: