نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 23:36

اعلام زمان و مکان برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین در بهمئی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی گفت: پیاده‌روی جاماندگان اربعین در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی در این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد در این نشست گفت: با مشارکت موکب ها و کاروان های بهمئی و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ، راهپیمایی اربعین امسال به بهترین نحو انجام می شود و باید تلاش کنیم این حماسه عظیم هرسال باشکوه‌تر و منظم‌تر برگزار شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با بیان اینکه همایش اربعین یک حرکت خودجوش مردمی است که باید مردمی‌تر از گذشته برگزار شود گفت: مردم همواره در اینگونه برنامه‌ها پیشرو و پیشقدم‌تر بودند و هرجا مردم ورود کرده اند نتیحه کار رضایت بخش بود.

وی خاطر نشان کرد: پیاده روی و آیین‌های اربعین حسینی بهترین فرصت برای تبلیغ و تبیین حماسه عظیم عاشورا است و عزاداری ها و آیین‌های عاشورایی عامل مهم ترویج فرهنگ و قیام عظیم حضرت سیدالشهدا(ع) است.

غلامی نژاد عنوان کرد: پیاده روی اربعین نقش مهم، موثر و ماندگاری در معرفی حماسه عاشورا دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با بیان این که اهمیت و اثرگذاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در ترویج فرهنگ عاشورایی بی‌بدیل است، گفت: دشمنان اسلام به دلیل اثرگذاری زیاد پیاده روی اربعین در ماندگاری حماسه عاشورا، برای برگزار نشدن آن تلاش می کنند.

وی خاطرنشان کرد: نقش شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در موضوع پیاده روی اربعین حسینی بسیار تاثیرگذار بود

این مسوول افزود: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان بهمئی، روز چهارشنبه 15شهریورماه با برنامه ریزی های انجام شده از ساعت 4 عصر از گلزار شهدای گمنام به سمت گلزار شهدای حادثه تروریستی ( شهیدان خوب ) برگزار می شود.

غلامی نژاد با انتقاد از ادارات فرهنگی در این شهرستان افزود: ادارات فرهنگی در شهرستان بهمئی به شدت ضعیف هستند و این عملکرد شان اصلا قابل قبول نیست‌.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در پایان از عموم مردم شهرستان بهمئی دعوت کرد که در این حرکت معنوی و آئینی حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) حضوری حداکثری و پررنگ داشته باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1487309

مهمترین اخبار ایران و جهان: